Door de overvloed aan informatie tegenwoordig, wordt het steeds moeilijker om écht door te dringen in het hoofd van de consument. Hoe trek je als merk de aandacht? Hoe kun je anno 2018 nog een positieve indruk achterlaten die bovendien blijft hangen? In dit artikel geven we je handvaten waarmee je direct aan de slag kunt!

Videomarketing

Wie traffic naar zijn website wil genereren, redt het anno 2018 niet meer met enkel een goede blogstrategie. Een goede content marketingstrategie bestaat namelijk uit veel meer dan alleen dat. Het belangrijkste element voor online succes? Onderscheidend vermogen. Met name videomarketing kan je helpen om het onderscheidend vermogen van jouw merk naar buiten te brengen. De toevoeging van een video op een landingspage kan de conversie bijvoorbeeld met maar liefst 80% verhogen. En bijna de helft van de internetgebruikers zoekt naar productvideo’s voordat ze een winkel bezoeken. Maar hoe zorg je ervoor dat jouw video opvalt tussen alle andere video’s? Daarvoor kun je het beste een videomarketing specialist als Veldkamp Produkties inschakelen. Zij nemen je al het werk uit handen en zorgen voor hoogwaardige en doeltreffende videoproducties.

Jubileumboeken

Kun je als merk nog de aandacht trekken zonder een online campagne op te zetten? Of zijn geprinte media volledig verleden tijd? Het antwoord ligt ergens in het midden. Geprinte media kunnen een mooie aanvulling zijn op een goed uitgedachte online strategie. Dat drukwerk nog steeds toekomst heeft, bewijst Krikke Books. Krikke Books maakt jubileumboeken voor A-merken en dat doen ze heel erg goed. Neem een kijkje in het porfolio en laat je overtuigen door de kracht van print.